Independent Award

STOMP Independent Award

Op 8 november vindt de STOMP Ledendag XL plaats. Voor het eerst een XL editie en op een nieuwe locatie, namelijk Poppodium De Vorstin in Hilversum.

Een “XL editie” zou natuurlijk geen “XL editie” zijn als we niet iets bijzonders introduceren. Dit jaar zal dan ook voor het eerst de “STOMP Independent Award” uitgereikt worden. De award is een erkenning voor een persoon of organisatie die als onafhankelijke speler in de muziekindustrie een bijzondere prestatie heeft geleverd.

Iedereen mag een persoon of organisatie voordragen, maar de persoon of organisatie die de prijs uiteindelijk in ontvangst mag nemen moet lid zijn van STOMP, danwel werkzaam zijn bij een organisatie die lid is van STOMP (check deze link). Een jury van wijzen zal de uiteindelijke winnaar bepalen op basis van de ingezonden nominaties en bijbehorende motivatie. De winnaar zal tijdens de Ledendag XL van 8 november 2017 een plaquette in ontvangst kunnen nemen. Daarnaast zal aan de winnaar van de “STOMP Independent of the year 2017” uitgebreid aan het woord komen met een interview in de papieren versie van de Entertainment Business.

Nomineren kan hieronder tot uiterlijk 25 oktober 2017. Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden

Ik wil graag nomineren
Reden

Alle velden zijn verplicht
Afzender

* Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden.