Lid worden van STOMP

Jij runt je eigen label en dit label is geen eigendom van een major? Dan kan je lid worden van STOMP en je aansluiten bij het platform dat exclusief de belangen van independent labels verdedigt op alle plekken waar beslissingen genomen worden. Met je lidmaatschap krijg je ook korting op de administratie-fee van Merlin en staat de 'vraagbaak' tot je beschikking voor antwoorden op alle vragen die te maken hebben met het runnen van een independent label. Daarnaast ben je als aangeslotene van STOMP automatisch lid van de NVPI.

Wat moet ik doen?

Lid worden kan door hiervoor een verzoek in te dienen. Dat kan door een e-mail te sturen met daarin een kopie uittreksel van de Kamer van Koophandel en een recent overzicht van uw catalogus. Uw aanvraag wordt veergelegd aan het bestuur van de NVPI Audio, waarin STOMP vertegenwoordigd is en waarbinnen STOMP als independent platform opereert.

Kosten?

Ja er zijn kosten verbonden aan lidmaatschap van STOMP. Hiermee ben je ook lid van de NVPI. De kosten bestaan uit een vast deel en een variabel deel. Het vaste deel is jaarlijks € 500,- plus 4‰ (promille) over de binnenlandse omzet. Indien de jaaromzet kleiner is dan €230.000,-, bedraagt de contributie € 230,- + 3‰ (promille) over de binnenlandse omzet.