Aftermovie en foto’s STOMP Ledendag XL

Beste STOMP-leden,

Ontzettend bedankt voor jullie indrukwekkende opkomst en alle leuke reacties op de STOMP Ledendag XL 2021! Het was fijn elkaar na twee jaar weer fysiek te kunnen ontmoeten op ons jaarlijkse evenement en we hopen jullie allemaal volgend jaar weer te zien.
Heb je suggesties voor het programma van volgend jaar? Laat het dan weten via secretariaat@stichtingomp.nl

Beste STOMP-leden,

Aftermovie en foto’s STOMP Ledendag XL

We blikken terug op een geslaagde middag vol gezelligheid, interessante panels en fascinerende presentaties! Uiteraard hebben we de sfeer weer vastgelegd op bewegend én niet bewegend beeld. Bekijk hier de foto’s en hier aftermovie!

STOMP Independent of The Year Award 2021 voor Cloud 9 Music

De Independent of the Year Award 2021 ging dit jaar naar Cloud 9 Music, voor diens talloze successen als toonaangevend independent platenlabel én publisher. De STOMP Independent of the Year Award wordt jaarlijks uitgereikt ter erkenning van een bijzondere prestatie binnen de independent muziekindustrie.

Stomp Young Achievement Award voor Tim van der Zalm

De STOMP Young Achievement Award, de prijs ter erkenning van een recente bijzondere presentatie door een relatief nieuwe independent organisatie/professional, ging naar Tim van der Zalm. De manager van DI-RECT ontving de prijs vanwege zijn uiterst creatieve oplossingen voor de problemen die Covid-19 zijn artiesten voorschotelde, waarmee hij de weg baande voor vele andere independent artiesten en labels.

Hartelijk bedankt voor jullie komst en tot volgend jaar!

Ander nieuws