Foto 15-12-2018

Foto's STOMP Ledendag 2018!

Op 7 november 2018 vond de jaarlijkse STOMP Ledendag plaats. Je kunt de foto's HIER bekijken!

Voor degenen die er niet bij konden zijn, we hebben een aantal zeer inspirerende presentaties mogen meemaken. Zo vertelde Mark Mulligan (MIDiA Research) over de relatie tussen DSP’s en platenmaatschappijen, nam Noah Smits (Paúw Agency) ons mee in de nog veel te onbekende wereld van online marketing en gaf Eva Dreyer (YouTube) ons inside-info waar we allemaal van gesmuld hebben. Rene van der Schinkel (GFK) bracht ons mede met STOMP-voorzitter Kees van Weijen op de hoogte van de ontwikkelingen van afgelopen jaar en Dominique Franken (SENA) lichtte ons in over The SENA Sessions. Paul Solleveld (NVPI) gaf ons een update over public affairs en PR.

Helen Smith (IMPALA) vertelde ons alle ins en outs over het veelbesproken EU Copyright Directive. Helen nam aan het einde van de dag ook de befaamde STOMP Independent Of The Year Award in ontvangst, vanwege haar uitzonderlijke verdiensten voor de independent community.