Global Indie Voices tijdens Midem (plus exclusieve Spotify workshop!) 25-02-2019

Global Indie Voices tijdens Midem (plus exclusieve Spotify workshop!)

Op donderdag 6 juni organiseert Midem, in samenwerking met IMPALA, WIN, Merlin & IMPF, voor het tweede jaar het Global Indie Voices-programma – een interessante focus op de independents wereldwijd.
Het Global Indies Voices-programma biedt een globaal overzicht van de huidige status van het independent muziekecosysteem.
Door topfunctionarissen en nieuwe generatie leidinggevenden bij elkaar te brengen zal duidelijk worden hoe indies nieuwe bedrijfsmodellen bouwen die de muziekindustrie van morgen zullen vormen. Ook zal gekeken worden naar wat onafhankelijkheid wereldwijd betekent voor zowel labels als uitgevers.

Kees van Weijen, IMPALA President - "Het Global Indie Voices-programma onderstreept eens te meer het zware werk dat jaar in jaar uit wordt gedaan door independents over de hele wereld en hun ongelooflijke gevoel voor innovatie. Alle aspecten van de sector worden belicht: van platenmaatschappijen en distributiebedrijven tot artiesten en uitgevers, maar ook aan belangrijke zakenpartners zoals Spotify, die een diepgaand inzicht geven in het ecosysteem van de indies.”

Exclusieve kans: Workshop Spotify
Exclusief voor geregistreerde deelnemers en alleen op uitnodiging, zal het programma een Spotify-workshop bevatten die gewijd is aan independents - artiesten, managers, songwriters of labels en distributiebedrijven. Tijdens de workshop worden strategieën en hulpmiddelen gepresenteerd om het maximale uit Spotify te halen en een wereldwijd publiek te bereiken. Ook toegankelijk én zeer interessant voor STOMP leden!
Vul dit formulier in vóór 1 april als je je wilt aanmelden voor deze workshop. Houd er wel rekening mee dat registratie bij Midem verplicht is om deel te kunnen nemen aan de workshop. Registreer hier bij Midem.