Kees van Weijen herkozen als president IMPALA 23-09-2019

Kees van Weijen herkozen als president IMPALA

IMPALA heeft tijdens haar jaarlijkse algemene ledenvergadering op het Reeperbahn Festival in Hamburg een nieuw 32-koppig bestuur gekozen voor een periode van twee jaar. Kees van Weijen werd afgelopen vrijdag opnieuw benoemd als president.

De komende twee jaren gaat hij zich vooral focussen op uitbreidingen in Centraal en Oost-Europa.
Kees van Weijen: “Mijn werk zal zich focussen op Centraal en Oost-Europa inclusief de Baltics, Rusland en andere landen in die regio.”

Ook het verder uitbouwen en ondersteunen van recent opgerichte Trade associations RUNDA Servië, Hail Hongarije, Indiero Roemenië staat op de agenda. IMPALA wil het netwerk van lokale Trade associations zoals STOMP in Nederland ook verder uitbouwen.

Er werden zes nieuwe bestuursleden benoemd, waarbij Francesca Tranini van het Italiaanse PMI werd gekozen tot voorzitter van IMPALA. En zij sprak zich uit zeer verheugd te zijn over het vertrouwen dat IMPALA in haar heeft. “Het accent zal liggen op het nog krachtiger bijstaan van de independents in hun rol als pioniers en marktleiders”, aldus Tranini.

De Nederlandse bestuursleden Roger Dorrestein (Epitaph) en Floris Janssen (8Ball Music) zijn herbenoemd.