STOMP Academy: Live Is Where The Heart Is

*Gezien de impact van het coronavirus op het live-circuit is het onmogelijk te voorspelling hoe het live-circuit er de komende maanden en jaren uit zal zien. De experts in deze video zijn enkele maanden geleden bevraagd en hadden vanzelfsprekend nog geen weet van het coronavirus. We hopen desondanks dat onze leden en andere muziekindustrie professionals nuttige informatie uit deze video kunnen blijven halen. Namens STOMP wensen we iedereen enorm veel sterkte de komende tijd.*

Vanaf vandaag staat de derde aflevering van STOMP Academy online, met de titel ‘Live Is Where The Heart Is’. In deze aflevering bevragen we onze experts over de mogelijkheden en invloeden van het live-circuit. In hoeverre beïnvloed het tourschema de planning van je releases? En is het nuttig om mee te inversteren in de live-carriere van je artiesten? Je kunt de aflevering HIER bekijken!

Neem ook zeker eens een kijkje op www.stompacademy.nl, daar vind je ook de aanvullende Industry Updates van Frank Janssen!