STOMP panel op BUMA NL groot succes 03-10-2017

STOMP panel op BUMA NL groot succes

Gisteren op maandag 2 oktober 2017 vond in Tivoli Vredenburg de BUMA NL conferentie plaats. STOMP was net als in 2016 van de partij en organiseerde een interessante paneldiscussie met vier STOMP leden, onder leiding van project coordinator Michel Peek.

Onder de noemer "Nederlandstalig vs. Nederlandstalig; zoek de verschillen" gingen Floris Jansen (8Ball/ Dino Music), Marta Bellay (Rotterdam Airlines), Ferry Roseboom (Exclesior Recordings) en Kees van Weijen (Hit4Us en STOMP) met elkaar op zoek naar dat wat hen bindt en waar zij verschillen. Met dank aan een volle en actieve zaal gingen de panelleden met elkaar in discussie en kwamen zij tot de conclusie dat de mechanismes in alle genres over het algemeen hetzelfde zijn, maar dat de benadering van de consument wel sterk kan verschillen.

Een groot succes en voldoende voer om verder over na te praten bleek het geval. in 2018 zal STOMP opnieuw van de partij zijn!

Hieronder enkele foto's van het panel: